Sunday, July 25, 2010

PENGUMUMAN!


Facebook yang tertera di bawah ini bukanlah milik saya, tidak kena mengena dengan blog saya ini.

Email:bundlekosong@gmail.com
AIM:BuNdle_KoSOng

Mungkin saya telah terlepas pandang sudah ada penjual bundle online yang lain menggunakan nama yang sama dengan blog saya ini lebih awal dari saya.

Mulai minggu hadapan (1hb Ogos 2010) saya akan menggunakan nama blog yang baru.

Diharap semua pembeli, pelawat dan rakan-rakan yang lain sedia maklum dan teruskan menyokong blog saya (eastern_iz@hotmail.com) dan pemilik blog bundlekosong@gmail.com.

Pemilik blog ini,
A.Izzuddin
eastern_iz@hotmail.com
www.bundlekosong.blogspot.com

bak kata Emmett Roslan, "Bury a cheese of mice so we could be nice for life"

3 comments:

  1. salam minta maaf banyak
    untuk pegatahun sedara saya telah mengunakan nama bundle_kosong sejak akhir 2007 lagi... sebelum ni sya aktif dlm myspace..saya baru jer aktif dlm facebook... 10q

    ReplyDelete
  2. saya bertima kasih kepada pemilik blog... kerana bertolak ansur... 10q

    ReplyDelete
  3. sama-sama, tadahal la, nasib baik perasan ada nama sama plak, sblm jd apa-apa baik aku wat announcement awal-awal kan.

    sedih pulak nak tinggalkan nama ni ;(

    ReplyDelete